Changed Plans... Som vanligt

Alltid samma sak. Var så pigg idag så att jag kunde jobba, mådde inte toppen men det fick gå 5 timmar tänkte jag. Det var ju faktiskt inte mer tänkte jag. Så fel jag hade. Blev istället 8,5 timmar.. Lite skillnad inställningsmässigt, men gött i plånboken! Det är lite synd att jag har tystnadsplikt för annars hade jag ju kunnat berätta varför jag fick byta arbetsplats så hastigt. Hur som haver ska jag vara på samma ställe imorrn för en ordinaries sjuk där. Men det är ju i alla fall i Torsås. Fast imorrn blir det bara 7 timmar, det är verkligen en go dag! Annars gick det bra idag, lite segt men herregud, detr ju faktiskt mÅndag allihop! Då får man väl skylla på seghet? ;) när anton hämtat mig så gick vi äntligen ut en runda, vet inte hur länge vi tänkt göra det. Jag blir nog bars mer o mer kär egentligen. Ibland blir jag liksom förvånad att vi hittar så mycket att prata om fastän vi bor ihop. Det ser jag som ett gott tecken!! Stackars älskling har vart på sjukhuset idag, nästa måndag smäller det, vad som ska hända med honom får ni hålla er till tåls med, måste ju ha en liten cliffhanger ;). Sen slängde jag supersnabbt ihop lussebullar. Ann har en kollega som heter Ewa, och hon tillsammans med dottern Moa kommer till oss varje mÅndag (så har det varit ca 8 års tid) men idag skulle vi till dom! Mycket mycket trevligt som vanligt! Så otroligt välmenande och härliga människor. Love em! Nu har vi kommit hem, har hunnit prata min dagliga dos jobb med Ida, måste ske varje dag, viktig punkt! Men nu ligger jag här med mina plåstrade aloe Vera tummar som är fnöskna utav kylan. Måste bara nämna att jag är avundsjuk också... Vi har nämligen ingen snö här... :( jobb tidigt, kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0