Detta kan väl bli skojjigt

Jag tänkte faktiskt att jag skulle börja blogga för er! Än så länge verkar det ju inte som att vi kommer kunna flytta på minst en månad till så... Jag tänkte ifall ni är sugna på att veta hur jag har det nu för tiden när vi inte ses så mycket längre. Kan ju börja lite smått bara, det är ju trots allt fredag kväll. Men ikväll, just för tillfället, är det fotboll som rullar, Milan-Genoa. Zlatte är jj med och det är ju alltid kul, min man som bokat tv.n ikväll, men fotboll tackar jag faktiskt inte nej till :). Annars idag så har jag jobbat 5 timmar i alla fall, mycket mycket roligt där jag är just nu och idag fick jag reda på att jag får vara där hela nästa vecka också!! Sån lycka! Annars när man jobbar så som jag gör har man så kort framförhållning, vilket kan vara väldigt påfrestande. När jag kom hem från jobbet sov jag faktiskt två timmar!!! Usch, men är trött nu med så det kanske behövdes. Ätit en sån god sallad jag hittat på min favvo app kokaihop.se! Med vatten o gallia melon, bacon och fetaost o sallad. Har fått för mig att äta lite nyttigare nu när jag inte tränar lika mycket längre. Så jag satt med min sallad medan resten åt kyckling, pommes o kebabsås... Men men :). Innan vi går och lägger oss blir det några avsnitt Sunes jul som jag köpte igår på besök i stor staden! Så nöjd med det köpet, 89 spänn för den näst bästa julkalenderns båda delar! Imorrn ska jag äntligen sova ut, ska inte ställa alarmet eller nånting! Nu får ni nöja er denna gången :) saknar er alla :) over and out

Kommentarer
Postat av: Mela

Vad kul att du skaffat blogg med :-). Ska genast lägga till dig på bloglovin.

2011-12-02 @ 22:11:11
URL: http://mikahela.blogg.se/
Postat av: Conny Weheeey

Du har skaffat dig en trogen följare!

2011-12-06 @ 15:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0