Ibland bara glömmer man

Jag saknar mina vänner hemma i grimslöv, Växjö och vislanda. Ibland bara glömmer jag bort dom. Det är hemskt men jag kan ändå erkänna för mig själv att jag är usel på att höra av mig. Men samtidigt kan jag tänka att dom hör ju inte av sig heller, så det spelar nog ingen roll.. Men det gör det ju faktiskt. Jag ser på Facebook varje dag hur alla mina gamla vänner skriver till varann.. Men inte till mig. Och det är ju inte så konstigt, jag har mig själv att skylla. Det är bara det att... Jag har liksom så mycket att göra. Jag jobbar, just nu tar jag hand om min sjuke man, jag försöker planera med både kort och lång sikt.. Det är så svårt att få ihop det. Och mitt i allt försöker vi flytta hemifrån och söker jobb... Suck. Det är som Antons bror Hasse säger: när man slutar gymnasiet, så saknar man eller vill sina vänner något får man höra av sig själv. Antar att det är så. Känner att jag måste bli bättre på det för, snart har jag ju ingen kvar och då är det ju ingen mening att vi kämpar med att flytta till grimslöv.
Haft en ledig dag idag, Gud så skönt!!! Bakat ett jätte fult pepparkakshus, tagit hand om Anton som haft sin värsta ont dag idag, gjort hushålls sysslor mm. Men imorrn är det upp halv 6 till jobbet igen! I better get going! Kramar, saknar er alla


Kommentarer
Postat av: Malin Jönsson

Jag har inte glömt dig vännen min! ;) Klart ni ska kämpa att flytta hit, visst Grimslöv är en jävla skit håla men vafan. Tryggt är det här iaf :) Jag är dålig på att höra av mig men du bor ju en bit här ifrån som sagt. När du är i Grimslöv kan du bara skicka iväg ett sms så kan vi prata och komma ikapp! :)

Saknar dig, ha det bra! :) <3

2011-12-18 @ 19:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0