Nu så...

Börjar nog seg förkylningen försvinna, skönt som tusan! Imorse var det mycket tidig morgon för mig, för stackars Anton också. Fick springa till bussen men hann med. Sen när jag kom till Torsås var jag med om en så konstig upplevelse. Jag hade inga glasögon så jag såg liksom mest gatlysen och så sprang jag ju för att hinna fram till halv 7 så att jag inte missade mina luciabarn. Men jag kände inte igen mig! Helt sjukt... Jag bara sprang och visste inte vilket håll jag skulle gå. Som tur var kände jag igen ett enda hus men hittade sen, och kom i tid. Dom var så söta! Och det var som Antons morfar sa; det är mycket roligare att titta på barnen för det händer så roliga saker. Och visst gjorde det de :). Men det var kort dag, så jag åkte hem till min stackars svullna man, idag har jag skrattat mycket på hans bekostnad!!! Fy så elakt.. Men han har ju inte haft så ont i alla fall. Men set ser ut som att han har en potatis i vardera kind, så jag har haft mycket svårt att ta honom seriöst. Så läspar han lite ibland också :). Men men, annars har jag fixat lite med julklappsrimmen och julklapparna. Sen försöker jag febrilt hitta ett gammalt recept på fudge som mormor alltid gjorde men hittar det inte! Så gjorde ett försök idag men blev bara sådär. Åh... Men imorrn är jag ledig och då ska jag bygga pepparkakshus!!! :D se ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0