Oh helga helg

Äntliiigen helg! Jo visst, jag tycker mitt jobb är jätteroligt, men eftersom jag jobbade så sent igår och steg upp så tidigt idag, känns det skönt att ha två dagar på sig att vila. På jobbet gick det jättebra, förutom att det regnade imorse, så det var ju inte brist på vattenpölar sen när vi gick ut... Till barnens fördel om man säger så. Fick också reda på att jag får vara på samma ställe nästa vecka också! Varje dag utom onsdag men det visste jag redan. Sen är det två kvällar också, visst, bara tre timmar var gång, men att jobba till 20.00 på fredagen blir lite drygt. Men gott ändå!! :) i eftermiddag var vi och storhandlade med ann och jan. När vi kom hem kom postbilen och jag väntade paket, jag stod i fönstret och väntade och hon höll upp det så jag såg det men hon körde! Jag blev så arg att jag tog avin som hon lagt dit, där det stod att jag kunde hämta paketet på måndag!!! Aldrig!!! Jag sprang efter och efter ett tag vände hon, fick tillbaka sin avi och jag mitt paket! :) så slog jag in det som var i paketet (som är en julklapp då) och var nöjd. Gjorde även en pepparkaksdeg eftersom jag ska tvinga Anton att baka imorrn. Sist jag gjorde degen blev det en... Sten typ, men idag kändes den bättre, än så länge! Det blev från pizzan ikväll med familjen, på spåret och sedan idol. Blev inte då förvånad att Amanda vann. Jag är verkligen inget fan av henne, tycker hon gjort ytterst få bra grejer som ligger mig i smaken, men just vinnarlåten var hon ju mer förtjänt av. Annars hejjade jag väl lite mer på Robin. Fast vi har faktiskt knappt kollat på det så.. Men men, nu är det slut. Till efterrätt hade vi fruktsallad och älskling bakade kanelbullar... Helt själv! Men nu sitter han och spelar FIFA. Lite quality time ska vi hinna med innan vi somnar, men annars säger jag bara en sak: inget alarm imorrn!!! :D
Måste bara berätta en snabb grej, det blåser så mycket här så idag blåste några barn på dagis omkull! Superkul! god helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0