Ouffa maj

Blev verkligen ingenting gjort idag. Inget pepparkaksbak, ingen motion, ingenting. Dessutom blev degen inge bra, nästan torr, så tror inte det hade gått att baka med den ändå. Vi har haft världens slapp lördag. Har i princip bara flyttat mig från soffan när jag skulle på toa. Usch... Fast det har varit skönt att inte ha en fullspäckad helg som vi brukar. Sov till och med mitt på dagen någon timme, så sjuk är jag allt. Hade till och med svarat Anton i sömnen på att jag ville ha pyttipanna som jag avskyr. Men kommer inte bli några problem med att sova nu heller kan jag säga. Känner mig så tråkig som inte har några bilder eller så, men jag gör det mesta via telefonen och det funkar inte att ladda upp bilder via den. Men nästa gång jag träffar Mela går hon lära mig ett och annat, fram tills dess blir det bara plain inlägg och en kass första sida. god natt :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Prova att ladda hem blogg.se:s app. Den ska va gratis tror jag. Sen kan man mms:a inlägg också. Men jag tror att det blir mms taxa på det :-) Kommer ni inte hitåt snart igen??

2011-12-06 @ 14:45:11
URL: http://mikahela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0