Paus snart

Sådär, näst sista arbetsdagen avklarad, imorrn är knappt nått arbete för då är det julfest på dagis! Ska bli sketa skoj med julklappasutbyte, barnen för sig och personalen för sig, dans kring granen och marrängswiss! Så rolig och trevlig avslutning! Så jag har minsann fixat och donat med min julklapp, mycket nöjd faktiskt också. Trevligt idag på jobbet, alla känns så juleglada på någe vis! När jag slutat kl 12 kom anton ida och Nils å hämtade mig så körde vi in till stan och handlade de sista julklapparna. Ändå känner jag mig inte klar... Fast det är för att jag inte är klar till mig själv. Vill sååå gärna ha en vit skjorta till julafton men jag ska vänta till på fredag tills vi kommer till Växjö och där med grand Samarkand! Ikväll har vi haft supermysigt! Moa och Eva kom hit som vanligt men det var inte som vanligt. Nu blir det uppehåll några veckor över jul, och då stod glöggprovning på schemat! Så jäkla mysigt!!! Nähe, nu har jag inte tid med er längre, måste sova! Tidig morgon imorrn! Godnatt
Bild: Anton kollar om bilarna fått p-böter, en fick! Ha!
Glöggprovning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0