Så härligt!

Helgen har varit! Älskar alltid lika mycket att åka till hasse och mela. Man känner sig så välkommen, man får en kopp kaffe och leker med Ella och Algot och sådär. Men just den här gången passade vi ju dom. Jätteroligt och det är så skönt att det går bra också! Först bakade vi pepparkakor och båda två var faktiskt med. Ella gjorde faktiskt alla pepparkakor med hjälp, och Anton hjälpte Algot som mest ville äta degen från stekspaden. Sen ville ju lilla Ella hjärtat ut, och vi skulle gå en runda. Anton skulle klä Algot som tog lång tid och Algot såg skräckslagen ut, mycket underhållande. Så gick vi och skrattade och hade roligt. Ända tills jag var så smart att visa Ella att man kunde kasta snöbollar på varandra... Jätte roligt tills Ella råkade kasta en på Algot rätt i ansiktet. Hon blev nästan lika rädd och ledsen som han men det gick snabbt över. Sen kom föräldrarna hem och vi käkade gott med tacos och tittade på real Madrid-Barca. Bra match så men hejjade faktiskt på real Madrid. Pratade och skrattade väldigt mycket, det behövdes om man säger så. Vi har ju liksom inga gemensamma vänner Anton och jag, förutom hasse och mela, det är i princip våra vänner vi umgås med. Så det är stort tack från våran sida också. Vi pratar mycket om jultomten med Ella och paket och sånt. Så igår...
Anton: vad önskar du dig i födelsedagspresent då! (hon fyller ju snart år)
Ella: eh.. Jag önskade en hund dom lever!
Suck! Lilla sötlöken!!!
Längtar tills vi ses nästa gång!!!! Men idag har vi åkt hem efter en kort men mysig morgon. Så har vi fått spaghetti, My favourite! Och strax ska jag och Anton till Roland och hälsa på. Hörs en sväng ikväll! Sen har jag tagit världens roligaste bild på Algot men han är naken så den får ni tyvärr inte se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0