Sketen söndag, check

Idag mår jag i alla fall bättre! Ganska mycket bättre. Orkar göra saker faktiskt. Har lagat mat till svärföräldrarna när dom kom hem från barnpassning, spaghetti och köttfärsås. Försöker alltid härma svärmor Anns spagg för den är så galet god, idag tog jag ett steg närmre faktiskt :). Sen har jag städat lite lätt på vårat rum, behövdes en liten uppfräschning. Ikväll ska vi ha super mysigt, tycker jag i alla fall, Anton har väl andra åsikter om det men han följer med ändå, för musikens skull! Jo vi ska alltså kolla på Ann, Jan och Ida när dom sjunger i kyrkan med kören, Ida ska sjunga solo också tror jag, alltid en fröjd när hon sjunger!!! Men innan den ska vi gå en promenad i Skäppe, var ett bra tag sedan vi var där faktiskt, ska bli mysigt som tusan! Hör av mig sen hur advenstkonserten var :)Lägger upp en helt oväsentlig bild till inlägget

Kommentarer
Postat av: Linny

Du och jag Alfred, du och jag! Saknar dig din tönt!!

2011-12-06 @ 15:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0