Upptaget

Vid datorn. Skulle ju lägga upp en bild från kyrkan hade jag tänkt men när man bor i kolli som vi gör nu så gäller det att boka sina tillfällen. Men det gör inget, jag kan ju lägga upp en bild imorrn. Men adventskonserten var väldigt bra i alla fall, Ida sjöng så fint såklart, tycker hon kunde fått sjunga mer dock. Jan (svärfar) var också go som tusan, han lever sig verkligen in i det! Och ann var såklart bra också! Dom har så bra variation faktiskt, tycker jag. Lite fiol, lite spex, lite kör, lite solo. De blir fint :). Imorrn är det dags för jobb igen! ska bli så jäkla kul när man för en gångs skull vet att man ska jobba hela veckan och framförallt vart man ska jobba. Och mitt favvo dagis är ju faktiskt där jag är nu. Träffade en kollega i kyrkan som berättade att det var julpyssel hela förmiddagen, alltså hela tiden jag är där!!! Jag som älskar att pyssla, och är jäkligt bra på det med för den delen. Ska bli otroligt kul!!! Men men, ska man orka stiga upp kl 6 så får man väl försöka sova nu. God natt, ses imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0