Lite helg

Vi har vart på kalas, Antons kusin som fyllde år. Vart väldigt trevligt faktiskt. Vi fiskade lite med Ida och Nils men fick inget. Jag har pluggat på körkortet och har äntligen sett resultat! Fas A och B fixade jag snabbt men C fasen är ju så jävla löjlig att jag blir galen!!! Men äntligen har jag klarat den en gång. Så nu måste jag bara klara den två gånger till innan jag får gå vidare till min favoritfas... Bilen. Yey. Men vi har tränat idag i allafall! Blev faktiskt utomhus, går fastän vädret är lite bajs. Nu sitter vi alla och kollar på en film, Shutter Island. Lite weird och creepy men jävligt spännande! Imorgon blir det ännu mera plugg!! Har bestämt mig för att jag ska klara fas C innan mina nästa lektioner, alltså på tisdag. Men kämpar jag imorrn så tror jag att jag ska klara det. Men man blir ju knäpp på det! Sånna dumma frågor dom ställer. Så kommer det ju aldrig att vara i verkligheten. Men men bara att lära sig. Jävligt sjuk film vi kollar på btw! Nahe, snart skall vi sova så jag säger godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0