20 år gammal

Nu är jag 20 år. Faktiskt så känns det annorlunda. Satt och tänkte på det. Jag tänker att nu kan jag liksom säga 'ja men det hände ju för flera år sedan'. Sen har jag ju handlat på systemet, en upplevelse i sig! Klantade mig lite så hon förstod nog verkligen att det var första gången så visst fick jag visa leg. Men man kände sig ganska vuxen faktiskt. I present har jag fått en hotell övernattning på valfritt ställe, av min kärlek, på två nätter, så skönt att ha något att se fram emot! Av svärisarna fick jag 40 euro till italienresan! :) sen fick jag ju faktiskt present av Angela, pappas tjej, på posten igår. 500 kr till körkortet! Så härligt! Födelsedagen har varit bra. Vi har ätit gott, fått dessert och promenerat i skäppe. Kan man va missnöjd? Näe! Sen alla gratulationer via samtal, sms och Facebook! Tack!!! Men strax är det melodifestivalen, har missat alla deltävlingar! Så det ska bli trevligt. Sitter ikväll med mitt röda mauro, känns bra. Ska bli så kul att bli firad på riktigt nästa helg tillsammans ned familjerna. Could'nt ask for more! Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0