20 års dag + alla hjärtans

Mitt hjärta, Anton Gullstrand har nu en fullvuxen hjärna och är officiellt vuxen! Lärde vi oss på vetenskapens värld igår! Så blir det när man fyller 20. Herregud, att bara smaka på siffran 20 känns så skumt! Anton handlade på systemet idag! Får han det liksom?! Ja! Faktiskt! Imorse sjöng vi för honom och han fick sin present (var ju bara en eftersom vi salat ihop till den). Jag har allt på film men det fick jag inte lägga ut :) han blev mycket chockad, och han säger fortfarande att han får glädjerus i kroppen när han tänker på det, men tror knappt det är sant. Måste vart en jäkla bra present ;). Jag hade målat en Zlatan tavla till honom, och på baksidan stod det vilka det var ifrån. Sen innanför tavelramen låg det massa bilder i ordning som till slut kom fram till presenten. Anton och jag ska åka till Milano i april och kolla på Zlatan och grabbarna när dom spelar hemma mot Genoa! Och vi ska sitta på långsidan, så jäkla häftigt!!! Längtar riktigt mycket. Hoppas bara han inte blir skadad eller avstängd!!!
Så var det med det :). Firat Anton lite smått med semlor och sådär, alla hjärtans dag mys. Men vi ska redan sova, imorrn är det jobb som gäller för paret Gullstrand/Edlund kl 7.30 respektive 8.00. Hej å hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0