Duran och Mollan

Bilder från Ellas första konsert, Duran och Mollan! Även fast Ella inte ens är mitt barn så blir man så varm och lycklig i kroppen när man ser henne så lycklig!!! Sen ska jag inte säga att jag inte var lycklig jag med, tyckte det var jättekul! Ska bli härligt att se dom i sommar igen och då med Algot med också, he's gonna love it! Första bilden sitter Ella och jag o väntar på att stjärnorna ska komma fram! Sedan tittar hon överlycklig på sina idoler! På tredje bilden rycktes hon äntligen med och kunde inte sluta hoppa helt okontrollerat! Sen träffar hon sin största idol Mollan, och får posa med henne! Jag skrek av lycka inombords, hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0