Inspiration

Inspiration. Jag får mycket av min från allt annat än den här telefonen. Men bloggar är en jäkligt bra grej! Faktiskt! Jag får mycket idéer där ifrån och bara utan att jag vill det skapas massa projekt i mitt huvud! Ska göra en grej jag såg alldeles nyss, fast lite annorlunda. Var en som tagit kort på alla bokstäver i alfabetet, alltså bokstäverna. Jag ska ta kort på något som börjar på bokstäverna i alfabetet. Tänker inte ha någon utsatt tid eller så. Men jag vill ändå göra det, se om jag klarar det. Sen har jag bara en regel, och det är att jag måste klara en bokstav innan jag tar nästa. Snart, off to work med mannen i mitt liv, vi ska jobba ihop idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0