Leva

Träning!! Det är livet det, helt underbart! Anton och jag har ju som sagt införskaffat oss en skivstång var, och jag är väldigt mycket gladare än vad jag vart på länge! Sen är det så skönt för äntligen gör Anton och jag något ihop! Vi gillar ju inte samma tränings metoder men nu har vi hittat något vi båda gillar. Så just idag körde vi ett ganska snabbt och lite slarvigt pass på 40 min. Men det var mest för att köra igenom det och sådär. Roligt och svettigt var det!!! Men till nästa gång ska jag strukturera upp det lite. Så förmodligen kommer det bli roligare och roligare ju mer rutinerade vi blir :). Så vi tog kort på oss i underkläder och till sommarn ska vi kolla resultatet :). Ska bli spännande! Sen har Antons kusiner varit här och firat oss, super trevligt, så jag har bakat tårta sen ca 08,00 imorse. Men den blev god! Så det var lyckat. Så jag vet vad jag ska göra till det stora kalaset! Nahe, hoppas jag får jobb imorrn! Annars tråkat jag ihjäl mig själv! God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0