Snor

Blir så trött. Är trött på en igentäppt näsa, annars är jag ju pigg! Faktiskt.. Sen avskyr jag verkligen näs spray! Så det är inget alternativ! Jag får gå sån här tills det är över.
Arbetat heldag idag, mycket skönt!!! I Söderåkra, så fick ta bussen imorse men sen hämtade min man mig. En bra dag, fast fick höra lite som jag blev mycket upprörd över! Inget jag kan skrivs här dock.. Men arg och väldigt ledsen blev jag. Ledsen över hur man blir behandlad och över hur arbetslivet verkligen fungerar. Usch. Ogillar att vara vuxen.
Annars har jag gått ut med Melker och myst i soffan med Anton. Melker och jag har kommit varandra så nära! Eftersom han gillar dom som går med honom ofta :). Jag har liksom fått kämpa mig fram till hans kärlek, för i början gillade han inte mig, var nog mest ett störningsmoment mellan honom och Antons vänskap. Men nu har vi också fått något riktigt, riktigt fint. Love him!
Morgondagen är oklar, gillar inte sånna dagar, för man vet inte om man ska dra igång ngt dagsprojekt eller om man ska gå och vänta på jobbsamtal, så hoppas dom ringer på morgonen! Tråkigt att gå hemma!
Just det, gjorde amercian pancakes första gången idag! Gick hem hos herrn i huset!
Så god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0