Åh efter allt

Oj oj... Nu är alla helger och liknande över! Det känns jättekonstigt nog rättså skönt. Det är bra men konstigt att jag ska jobba imorrn. Jätteroligt att se alla barn igen, men rätt tufft att gå upp efter alla lång morgonar. Vi har haft en jättemysig jul. Med mycket folk och många skratt! Igår på nyårsafton åkte jag och Anton och passade min lillasyster till kvällen, sen åkte vi hem så vi var i Bergkvara kl 23. Vi skålade in det nya året med Ann, jan och Erik o Natalie. Mycket trevligt. Idag, så leker vi här hemma, halv 8 hos mig! Ida gör förrätten, Ann huvudrätten och jag efterrätten. Det är så mysigt!! Allt är lite hemligt, jag gör lakrits pannacotta med bär, och resten får vi se :). Anton och jag spelar couronne nästan hela tiden, just nu liggetid lika, 14-14 i matcher. Vi kör till 20, och jag ska banne mig vinna! Nähe, snart börjar kvällen hörrni! Allt vi saknar är Helge Skoog! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0