Back on track

Vart väldigt of några dagar, men det hände ju lite mycket på en gång. Varit både arg och ledsen. Men med pappa löste det sig efter två dagar hos Hasse och Mela. Sov där två dagar för att vila upp mig eller så. Jag och pappa behövde verkligen space! Och det finns inga som kan muntra upp mig som Gullstrand/Erlandsson!!! Där känner man sig alltid välkommen. Det är verkligen mina bästa vänner, riktiga vänner som alltid kommer finnas där. Sånt känns bra. Sen hälsade jag och Emma på Malin, Henke och Lily i tisdags. Så otroligt roligt!! Härligt att träffa dom också, som händer så sällan! Usch, bedrövligt egentligen. Men det var oerhört roligt att träffa dem! Sen jobbar jag ju, min sista dag imorrn. Både skönt och trist. Vill ju jobba där fast då vill jag att Anton ska vara här. Och det går ju inte. Klippte mig idag, har brat frilla nu :). Riktigt kort på sidorna och långt i mitten. Sjukt skönt och ska jag vara riktigt ärlig så ser man nu att jag är ganska söt :) sista rycket imorrn. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0