Hem

Vilken mysig helg vi haft :) i fredags efter jobbet så kom Anton till grimslöv. Så vi tog igen lite tid och käkade gott och planerade våra liv och sånt där mysigt. Dagen efter, i lördags då, så skulle vi ju fira Antons brorsdotter Ella! Jag skulle göra en tårta till henne, en Barbie tårta! Den var sjukt svår att göra verkligen, men resultatet blev helt enkelt kanon! Mycket bättre än jag trott! :D kanske skulle blivit konditor... Det är så synd att jag är feg med sånna saker. Tänk att ha ett säsongs öppet cafe i Bergkvara, nere vid hamnen. Med alla mina bakverk. Oh My god! Det hade varit helt fantastiskt!!! Jag skulle älskat det, men jag vågar inte! I framtiden kanske :) det var i alla fall roligt att fira henne, och Hasse och mela för den delen! :) dem har ju faktiskt också fyllt år :) sen bar det av mot Bergkvara igen :) det var längesen jag var här nu! Det var ganska skönt att komma hit igen kan jag ju säga! Idag har Anton och jag tagit riktig lång sovmorgon! Sedan gått en runda i skäppe, och sånt mysigt :) eftermiddagen är öppen .... Härligt, hoppas bara jag får jobba imorrn! Puss o kram klippt mig också förresten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0