Il pleut

Regnet det bara öser neeeer. Så himla härligt den 12 januari. Fortfarande är jag inte back on track... Det börjar bli fruktansvärt långtråkigt. Känns liksom som om jag blivit van vid 37 grader i kroppen istället för 36. Och huvudvärken som kommer när jag hostat några vakna timmar känns helt.. Som vanligt. Sen är jag så jäkla arg på mig själv för jag vet precis varför jag är sjuk, slog mig för någon dag sen. Och det är helt och hållet mitt fel! Korkad som jag är så var jag ju så arg på mig själv för att jag hållt uppe med träningen, och drog ut i ösregn storm ena dagen, och storm dagen efter... Vem är så korkad?!?!?!?!? Men medan jag ska bli bättre, fixar min kärlek sånna här fina saker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0