Sämst

Vilken dag. Så konstig. Käkade frukost och försökte desperat få tag i Mela för jag var så beroende av att prata och bara träffa någon. Till slut lyckades jag. Så jag klädde på mig och ut i vinterlandet. Så himla fint! Jag vet, jättelångt att gå ut till Hasse och mela men det var roligt :). Hade bestämt mig för att gå snabbare än 1,5 h och det gjorde jag också :) 1 h 15 min , och jag var mer eller mindre dyngsur när jag kom fram! Helt slut! Sen fick jag i alla fall prata av mig! Gud så skönt! Efter några timmar där med prat och lek så skjutsade hon hem mig. Sen när jag vart hemma typ 1 h började pappa och jag bråka. Så jag gick en runda för att avreagera mig men började istället gråta för allting. Det blev liksom inte riktigt som jag tänkt mig. Så har blåst av fikan imorgon med al, m och f. Känner mig som den dummaste personen i världen. Men jag fixar verkligen inte det. Så finns det räddare i nöden. Ska få sova hos Hasse och Mela imorrn. 5 miljoner tack för det! Ska försöka skärpa till mig och inte bryta ihop någe mer nu! Ska ju för tusan jobba imorgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0