Ekonomi

Åh bad jag hatar pengar!!! Usch och fy och blä!!! Köpt glasögonen idag, 2200 som bara poff, försvinner! Så jäkla sjukt egentligen. Sen hade jag min testlektion på Kalmar trafikskola, det gick bra, fick omdömet att jag definitivt var kvalificerad att ta intensivkurs, så det var ju skönt att det blir som jag tänkt mig. Dock blev blev jag uppbokad på 25 lektioner, min första tanke var aldrig i livet!!! Och så många blir det verkligen inte, på de 20 min jag fick köra idag var det ju 4 moment överstökade, så herregud. Jag tänker verkligen inte ta så många, men vi bokade så många, själv tippar jag 16-18 lektioner. Men den nuvarande notan landade på 20200... ALDRIG!!! Men jag känner mig ändå taggad, för det är ju bara att avboka de lektionerna sen. Men jag fick i alla fall böckerna idag, så tänker redan börja plugga :) trots att det kommer bli såå dyrt känns det ändå ok. För övrigt har Anton och jag sprungit en runda och myst och pratat om livet. Hade jag inte haft Anton, så hade jag dött! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0