Helgen nu då

Ja, alltså! I fredags jobbade jag ju till kl 16 och sedan åkte Anton och jag direkt till Växjö, biltema. Där hade vi lagt undan två cyklar, av märket Yosmite. Sen tittade vi runt lite på cyklarna och började liksom fundera lite.. 21 växlad.. Varför var den billigare än den vi ville ha med tre växlar. Och lite sånt. Servar lite lustigt med priserna. Så Anton gjorde ett så bra val och ringde sin kusin Jonas som sommarjobbat i cykel affär i växjö. När han hörde om märket fick han spader!! Så vi drog till den där affären och gissa!? Vi fick med oss två Sjösala för 2500 kr var!! Helt sanslöst! Och vi är så nöjda! Vi fick ju skor med oss också, till kanon pris!! Åh så skönt! Vår helg hos Ida och Nils har varit super super!!! Så himla roligt och lagom lång tid. Imorse åkte vi ut till Hasse och Mela innan hemfärd. Vi skulle köra vårt bodypump pass jag och hon. Det var riktigt riktigt roligt och hon klarade det verkligen bra!!! Särskilt för att vara första gången. Så jag hoppas vi kan göra det igen snart! Vi bestämde en rätt bra grej, att vi skippar Ullared nästa helg. Känns skönt. Vi ska dit ändå och bara vara, umgås och så. Ha trevligt med bästa vännerna. Längtar redan till helgen. Men jobbveckan ska bli underbar! Samma ställe, hela veckan, i en trea på Bergkvara skola. Härligt! Oj, glömt att berätta om den jättemysiga middagen jag och systrami käkade på sports i fredags. Tiden bara flööög iväg! Kändes som att tre timmar var en halvtimme! Men mycket trevligt! Längtar tills man kan göra en sån grej igen! Nu tänker jag säga godnatt! I alla fall här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0