Brorsan

Det var dagens höjdpunkt! Jag har hälsat på Ola idag. Världens bästa storebror! :) han har ju flyttat nu, till växjö, och äntligen fick jag hälsa på honom! Så efter jobbet (som för övrigt gick bra) så tog jag mig direkt in till stan. Där sökte jag två jobb, ett på espresso house och ett på carlings. Fick väl tyvärr lite känslan av att jag inte kommer få något av dem men, det är ju helt klart värt ett försök! Sen åkte jag i alla fall ut till Ola och elena och jag bjöd på käk. Tog till mitt trumfkort och gjorde min numera berömda melonsallad som gick hem!! Sen pratade vi massor osv osv. Det är så skönt med vissa människor. Dem kan man liksom bara börja där man avslutade senast. Efter några timmars prat så sitter jag nu här på Växjö station och väntar på 10 i 10 bussen. Som har världens onödigaste rutt runt Alvesta och hela skiten. Så jag är inte hemma förrän 11. Men men, det var de värt!!! Så nu ska jag prata med min man på vägen hem och direkt i säng. Btw, kolla in Olas as awesome tatuering!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0