Födelsedagar

Första dagen jag känner mig lite bättre. Det är väldigt skönt. Men jag hostar fortfarande lika mycket fast jag orkar ju göra allt som vanligt. Tom börjat få ont i ryggen och bröstet för jag hostar så mycket. Men jag kan ju i alla fall jobba på måndag :) idag har vi firat Ida här hemma, mycket trevligt. Vi gick upp tidigt och sjöng för henne, jag Anton Ann o jan. Så fick hon fina presenter! Av oss fick en jättestor tavla på henne och Nils :) hon blev jätte jätte glad! Senare firade vi henne med bakelser och fika och allting. Hon är så duktig! Vi ringde ju även Ella stumpan som vi inte kan åka till imorrn pga av att vi varit så sjuka. Hon var ovanligt pratglad och hon hade fått en trumpet! Haha, lilla snuttan! Ikväll har jag nu packat in princip hela min garderob inför imorgon, eftersom Ida ska kolla på en lägenhet så går taxin 09.15 senast! Godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0