Forever alone

Nää! Jag bara skojar! Jag har ju pappa. Vi har ätit middag ihop nu, hur gott som helst! Pratat lite och sådär, allmänt trevligt. Tittat på gladiatorerna, haha! Lite roligt faktiskt. Minns så väl när vi tittade på det i verkligheten när vi var små. Jag Emma och Joel tyckte det var helt fantastiskt galet! Så man fick minsann lite nostalgikickar i alla fall. Sen har vi vart i Växjö, och lämnat av stackars nervösa lilla Ida. Hoppas hon inte grät efter att vi lämnat henne, men hon kommer klara det, det gör hon! hoppas inte Anton grät heller, eller kommer gråta för den delen. För nu ska vi ju vara ifrån varandra i två veckor. Inte ens ses på helgerna. Det känns så konstigt, vi har ju vart tillsammans med varandra hela tiden nu i.. Över ett halvår. Jaja, det kommer gå bra, är mer orolig för min man, hehe. Den här tröjan köpte jag idag förresten :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0