Fotograf

Varje gång man går in på blogg.se appen, så finns där liksom alltid förslag på bloggar som är bra, ganska ofta fotobloggar. Jag känner att jag behöver utnyttja detta!!! Jag kollade på mina fotografier under gymnasietiden, och jag är en förbaskat bra fotograf! Framöver blir det mycket mer fotografering! För övrigt så har jag ju börjat jobba igen, känner mig så jäkla lat för jag är helt slut när jag kommer hem! Idag sov jag när jag kom hem, men det är ju så det blir efter ett uppehåll, i guess. Men jobbet går bra i alla fall. Sedan fick jag ett infall, trotsade stormen och sprang 3 km för jag är så arg på mig själv! Har haft på tooooooook för långt träningsuppehåll, men jag har ju inga joggingskor! SUCK! Börja tänka att det inte är slöseri utan en investering att köpa sig ett par, annars lär jag bara växa och växa. Tänkte att jag hädanefter ska lägga ut mina bilder ur min bok, + citat då, få lite publicitet liksom :). Men just idag blir det lite allt möjligt för att visa att jag är grym, och påminna mig själv att fota mer!!!Var är vi nu egentligen? Början, eller början på slutet?Här är många ungdomars favorit ur min bok;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0