Vardag

Det är så skönt att allt kommit till en vardag. Stiga upp, gå till jobbet, jobba, åka hem, äta, skita, sova. Hur kan man gilla detta egentligen?! Och vad är det för liv?! Mycket lustigt faktiskt, men jag älskar det. Det är helt underbart faktiskt! Förutom att inte Anton är här då, fast det kan vara bra också för då sysselsätter jag mig med väldigt mycket annat! Igår gick jag ut med stefanie! Idag lunchade jag med Fanny, imorgon ska jag till Ola och elena! Jag hinner hur mycket som helst! Fast det känns lite tomt ändå .. Utan min man. Man är liksom lite halv. Men det klarar vi! Och jobbet bara fortsätter vara fantastiskt roligt! Allt är ganska roligt just nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0