Fredag!

Oh så skönt. Denna veckan har faktiskt känts ganska lång, och långtråkig. Jag har inte varit på mitt bästa humör ons-tors men idag får jag skärpa mig! Ska ut och äta med min syster ikväll, gratis hihi, för det är min födelsedagspresent från henne. Så direkt efter jobbet, (kl 16) så åker Anton och jag till Växjö! Till Ida! Och så kommer en super härlig överraskning sen! På bloggen alltså, är så glad! Men men... haft en super go morgon, så lugn och skön! Har gått och packat lite smått, fixat med  tvätt och sånt där som bara är skönt att göra ibland. Så ringde pappa och det var trevligt faktiskt. Jan håller mig sällskap genom att sitta vid sin dator och svära på den, mycket underhållande! Men snart ska jag övingsköra till jobbet, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0