Helgen

Dåligt med bloggande, men jag har så mycket annat på hjärnan!
Som ni ser på förra bilden så går våran hemmaodling jättebra, så jäkla roligt att se det växa! Tomater, smultron och persilja är det som växer hos oss, häftigt!
Från det ena till det andra, Loreens låt i Melodifestivalen, jag kan inte sluta lyssna på den, och ännu mindre titta på hennes framträdande. Hon är så innerlig och det är så coolt att se på.
Så nu till helgen då.
Vi har varit hos Hasse och Mela hela helgen. Vi åkte dit i fredags efter jobbet. Så fick vi middag på kvällen. Jag bakade tårta till Lily på kvällen och sen chillade vi bara. På lördagen bakade jag precis hela förmiddagen till det lilla flickebarnet. En jättestor etta! Blev ganska bra faktiskt. Sen åkte vi ut dit och firade henne, var mycket trevligt faktiskt!! Över förväntan eller så. På kvällen när vi återvände till H&M så fick vi god middag där också! och hade melodifestivalen mys. Roligt det också. På söndagen så skulle H&M till IKEA och Anton och jag passade Ella och Algot. Vi gick till Torne och lekte. Så härligt i det fina vädret och allt!
Sedan lämnade vi för denna gången, men ses ju snart igen.
Här hemma tränade vi pump och sen kollade på Så ska det låta.
Idag ska jag jobba. Fast bara från 12-17.30. Blev lite lustig tid för Anton och jag fick dela på den tiden. Så han är där nu.
Har så mycket att tänka på nu. Allt ska liksom hända. Anton ska söka in till grundlärar programmet. Jag måste plugga upp två kurser, historia A och matte B. Historia ska bli kul men INTE matte! Sen ska jag ta körkort relativt snart. Vi ska till Milano, sen ska vi till Österlen. Jag ska försöka komma till Afrika.
När ska man hinna allt!? Hus, barn och det då? Som vi också vill. Jag vill så mycket. Och livet känns plötsligt så kort. Var ska vi bo? Anton kollar febrilt efter lägenheter i Växjö. Har jag fått nån noja eller vad äre frågan om!? Eller är livet så kort som jag tänker. Usch och fy för att bli vuxen! 

Så lyckliga vi ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0