Holaho

Åhh vilken underbar dag jag hade... Igår! Idag har väl vart okej. Men lååååångt ifrån det jag hade igår. Svärmor Ann och jag var i Kosta på spa. Det var svärfar som ville bjuda henne på det och att jag skulle hänga med. Och det var så roligt för hon anade verkligen ingenting förrän vi stod inne i pool arean och sådär. Vi fick en stor frukt bricka och smoothie och kaffe. Så vi satt bara och åt och pratade i relax stolar till en början. Sedan vart det jacuzzi, simmade några längder, bastade och fick en helkroppsmassage på 1h. Jättefin och ovanlig dag. Men idag har jag jobbat på vislanda. Kändes av någon märklig anledning inte roligt. Tror det är för att mitt hjärta inte är här med mig. Usch. Bor hos pappa nu. Men det går inte direkt bra. Hälsat på morfar och Emma idag. Trevligt. Annars... Är det inte så mycket som är trevligt.


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Vad härligt med spa!

2012-03-20 @ 05:58:20
URL: http://hannafialotta.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0