Skumt!

Något är skumt idag alltså! Haft en underbar dag på jobbet! Var på teater med hela skolan och allting! Så kom jag hem och bara mådde jätte illa! Sån konstig känsla! Så vi käkade American pancakes med Ida och Nils och efter det somnade jag en timme. Vi skulle egentligen tränat men Ann hade ont i huvudet och jag mådde ju illa. Jag mår fortfarande lite lustigt... Men men, det blir väl bättre imorrn hoppas jag. Känns som att magen är helt ballongig. Sedan har jag faktiskt gjort lite arbete hemma, till klassen då. Lite nutidskryss, och faktiskt en läxa! Skulle vart spännande att se vad dem skriver på läxan men då är jag ju inte kvar. Hoppas de klarar det bra i alla fall! Jahopp, det var väl det. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0