Självförtroendet

Är väl ganska bra idag! Kört i två timmar och det gick bra förutom ett enda litet misstag, men nu gör jag aldrig om det för hade det vart en uppkörning hade jag kuggat! Klarat alla faserna :) nu sist på slutprovet fick jag 66/70! Ska hem och göra några till, kolla så det inte var tur bara ;). Men det tror jag faktiskt inte! Jag har pluggat på bra och känner att jag förstår ungefär 95% av allt. Så nu är jag på g hem och vi ska träna ikväll!! Ska bli så oerhört skönt! Var över en vecka sen, fy anamej! Ska bli gött att få svettas! Men nu ska jag lyssna på musik och njuta av solen innifrån bussen ;) käkade nyttigt idag faktiskt! En laxwrap, starkt rekommenderad! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0