Nu så, kanske?

Det äntligen börja vända. Halsbrännan var aningen bättre idag, och idag försvann en grej som förhoppningsvis gör mig lite mindre stressad. Har ju hållt i gymnastik lektioner varje onsdag, idag var 10nde och sista gången. Mycket skönt för det är en mindre sak att tänka på, men känns lite hemskt för jag vet ju hur mycket dessa 10 har kämpat och haft viljan med sig hela vägen! Så det känns lite synd om dom men jag har ju tipsat om hur dom kan komma vidare så, dom ska nog klara det! Jobbet gick bra idag, var i Bergkvara så det var skönt att käresta slapp köra på mig. Fick dock förbannat ont i huvudet igen idag och jag blev liksom arg för att jag bara får småförkylning istället verkar det som. Men när jag kom hem slog jag nog huvudet på spiken, tror och hoppas jag! Fick ju en ny förpackning linser hem, och det var ju faktiskt ett halvår sen jag fick dom gamla, så det är nått lurt med dom här. För nu när jag kom hem har jag tagit Ipren, bytt till glasögon och skippat linserna för dagen. Imorrn ska jag inte få huvudvärk för, för det första ska jag jobba dubbla skift (7-12 sen 17-21.45) och sen vill jag inte ha huvudvärk. Ska köra utan linser imorrn och ringa synoptik och se vad dom säger. Men nog om det. Ska bli supermysigt att jobba imorrn! Slutar liksom vid 12, har fem timmar ledigt sen jobba kväll. Har liksom dom bästa timmarna fria :). Kan faktiskt tycka det är mysigt att jobba kväll sådär. Bara ett enda barn och man kan göra lite grann som man vill. Ska försöka få ner Ida sista kvarten så hon ska lära sig stänga :). Men hörrni, ikväll har Anton tv.n, arga snickarn, så jag kan lika väl duscha nu så man orkar jobbet imorrn :) kramar och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0