På med smilet

Åh vad jag egentligen ska sova nu! Blir ett super kort inlägg. Jobbade ju imorse från 7-12, gick superbra och var jätte roligt!! Sedan hämtade Anton mig och jag hade fyra timmars ledigt (skulle haft fem men det blev ett 'missförstånd') (börjar bli så trött på detta nu). I alla fall så kände vi att vår kreativa sida behövde komma fram och köttfärslimpa stod på menyn. Jag hann vila lite, sen drog vi upp till Torsås. Jag lämnade novembers t3a och köpte lite speciella papper på möre bok och kontor. Sen gick Ida och jag ner till ett av bergkvaras dagis och fick snabbinfo där. Efter en timme slutade Ida och gick hem. Sen var det bara jag och en kvar till 10, sen var min arbetsdag slut. Puh. Men jag måste verkligen sova nu, det var ett energiskt barn trots att det var ett, och jag är dötrött. 05.45 står alarmet på imorrn. Ett välförtjänt god natt! Bilderna är från dagens matlagning med min man och från dagiset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0