Lugnt och skönt

Så kan man väl beskriva denna söndag? Lugn och stillsam. Sånt gillar vi! Städat i skäppe, jag tog insidan av stugan och Anton mossrev på trädgården. Ann var med och krattade nere vid udden. Så nu är där vackert, hyffsat i alla fall. Varit en blåsig dag dock, mycket blåsig!!! Kände det tom när jag övningskörde! Imorgon ska jag köra ett dubbelpass och sen ska vi åka till Hasse och Mela o Ida och Nils, ska bli super roligt att ha Valborg där! Och att koppla av lite från.. Vet inte riktigt, men liksom. Vara bara. Träffa vänner och sådär. Teorin går superdåligt just nu! Vet inte om jag bara är ofokuserad eller vad det är men det går bara inte. Klarade ju A-F faserna rättså smärtfritt men nu kommer repetitionsfasen och nu när allt blandas så blir jag jättedålig! Jaja.. Bara att gå på att igen, det är rätt kort tid kvar till min uppskrivning faktiskt. Känner mig lite grann nervös.
Är kass i magen idag, inge roligt alls, kom precis nu och det irriterar mig! Lite fotbolls söndag Malmö-Norrköping, Malmö ligger under, ajajaj! Nu har jag inte mer att skriva så vi säger så, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0