Flytt

Idag har nästan hela familjen Gullstrand hjälpt till att flytta lilla Ida till Växjö! Vilken fin lägenhet, jag är verkligen avundsjuk. Men otroligt glad för hennes skull!!! Att hon är lycklig. Fast jag hjälpte bara till att bära upp allt och packa upp lite saker, sen bytte Hasse och jag roller idag, eftersom jag inte är världsbäst på att skruva ihop möbler, det lämnar jag gärna till någon kunnig! Så jag fick vara med Mela och barnen under tiden, vilket jag absolut aldrig tackar nej till!!! Jag är nämligen inte överförtjust i att gå på Ikea, hehe.
Men jag har fått vara med min allra bästa vän och med hennes barn. Och Ella har åkt skridskor och Algot åkte pulka, slår vad om att han kissade på sig av skratt!
Man förändras verkligen mycket när man träffar sin livspartner. Nya vänner och nya värderingar. Tänk förr, när jag hellre gick ut och söp på puben än att sitta med Hasse och Mela tillsammans med Anton hemma i soffan. Usch. Jag älskar numera att sitta i soffan och prata om allt mellan himmel och jord. Så ibland undrar jag... Är jag snart 20, eller är det 30 jag fyller?! Vet ni... Jag bryr mig faktiskt inte ett skit. Jag är som jag är och jag är nöjd med vem jag blivit det senaste 1,5 året. Riktigt nöjd.
Från det ena till det andra, så köpte Anton och jag var sitt set skivstång med vikter! Så jäkla GÖTT!! Helt överlycklig!!! Äntligen något vi båda gillar så vi kan träna ihop! Så imorrn efter firandet kör vi igång! :D
Och förresten, tack Mikaela för att du är en sån otroligt bra vän! Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag hade gjort utan dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0