Sämst!

Åh herregud! Har verkligen varit sämst på uppdatering denna veckan, fast det är ju inte så konstigt. Anton och jag har farit land och rike runt hela veckan , drar det faktiskt lite snabbt. I måndags åkte vi ner till Lund, eller bjärred, och skulle hjälpa till med förberedelserna till Jonas student. Det gick bra och var trevligt. På tisdagen var det hans student, och jag bakade tårtan som blev superfina faktiskt, rättså nöjd. På kvällen åkte vi till Bergkvara igen och bara sov, så åkte vi till Växjö och var på Jennies student, lite nostalgiskt att vara i Växjö vid studenten! På torsdagen åkte vi upp till min kusin Lisa i Norrköping och överraskade, hon blev riktigt förvånad och glad :). Jag gjorde även hennes student tårta som också blev kanon! På kvällen åkte vi till Hasse och Mela och sov där. Och igår var vi på Lundins 20 års kalas. Det var verkligen det bästa kalaset någonsin, och det var så jävla kul!!! Allt var bara så bra. Jag hade skrivit en låt som blev så uppskattad! Och jag var bara så jäkla glad för Lundins skull! Både Anton och jag var då positivt överraskade av hela veckan, att vi haft så otroligt kul trots att vi åkt över 90 mil till allt vi skulle. Men vet ni, var enda bensinkrona var värt besväret!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0