Stress

Idag har jag sannerligen inget spännande att berätta, faktiskt. Jobbade 4 timmar och sen har jag pysslat lite kan man säga. Fixat lite blomster nere i skäppevik, blev mycket vackert faktiskt! Måste börja fixa med student presenter också!!! Usch jag har verkligen mycket för mig inför nästa vecka, blir tufft! Men... Såklart super kul! :D
Imorrn blir det min första öppning under hela tiden jag jobbat här, lite skumt! Fast det är ju egentligen inte min första öppning, jag jobbar ju helger med och då öppnar man. Men första vanliga dagen så att säga! Kl står på 04.45... Känns tufft!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3147632/images/2012/pic_205741649.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0