Köra

Alltså på ett sätt är det skönt att jag inte bloggar så mycket, då vet man liksom att man gjort lite vettigare saker. Igår gjorde jag riskettan till körkortet. En av få så tyckte jag det var riktigt roligt! Bra, intressant och trevligt kan nog sammanfatta utbildningen som det så fint kallas. Sitter mest och läser i körkortsboken, jag tycker (också till skillnad från många andra) att det är jätteroligt och intressant att läsa den. Men det är för att jag får så mycket mer förståelse för trafiken och för mitt eget sätt att köra när jag läser den. Snart plöjt igenom hela boken, tänkte att jag skulle läsa den tre gånger. Känns bra det här faktiskt. Jobbat några timmar idag. Sen gjorde jag philadelphiaglass, så god! Sen hade jag en mycket rolig körlektion med Janne idag! Kunde inte hålla mig för skratt! Vi övade på att parkera, backa in på en parkering. Så säger jan: ja, nu ska du backa in på parkeringen här, så låtsas vi att det är smockfullt så du måste ta den. Du får bara ett försök, annars sprängs allt i luften. Det var så roligt och jag klarade det faktiskt! Men, nu ska jag läsa lite i boken, sen blir det godnatt! Skönt att ha en ledig helg... Faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0