Tiden

Har minsann inte haft tid att blogga, sorry! För jag har kört bil hela tiden :). Det är en så fantastisk känsla, och det är väl bäst att njuta av den nu för jag lär inte alltid gilla att köra överallt. Men vi håller för övrigt på att fixa massa grejer! Vi ska iväg i helgen, ska bli så mysigt! Sen ska vi ha loppis nere i hamnen imorrn, kommer också bli kanon mysigt! Vi bara fixar och donar för massa mysgrejer ;). Men ikväll ska jag äntligen jobba igen! Känns då jäääkla skönt faktiskt! Och det är bara ett barn i 5 timmar, känns verkligen göttigt! Och historien håller jag ju på att försöka plöja mig igenom med, känns tufft men... Ska nog fixa det ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0