Börjar bli lite trött

...på det här. Fick åka hem från jobbet efter 4 timmar pga halsbränna och en huvudvärk jag inte sett maken till. Fick en pepcid duo av köksan på dagiset och visst hjälpte den mot halsbrännan men en sån jäkla huvudvärk dom framkallade. Jag som verkligen sett fram emot att gå till skogen med barnen idag. Men det blev verkligen en flop. Så kärleken hämtade mig, jag tog en migräntablett och sov två timmar, men när jag vaknade hade jag fortfarande lite huvudvärk! Ni som vet hur det känns kan verkligen förstå att det är lögn att jobba med 20 skrikande barn i det tillståndet. Men åkte till vårdcentralen på eftermiddagen och ska nu ta omeprazol i två veckor, (en magmedicin) Sen får vi se därifrån om det blir bättre, hoppas det, orkar inte ha halsbränna mer. Men det är väl för stressen, flänga runt bland torsås kommuns alla dagis och jobba... Det är en rätt stressig vardag. Hoppas jag/vi hittar nått snart så man kan stressa ner lite. Men imorrn tar vi nya tag! Då ska jag jobba i Bergkvara, det ska bli roligt, var ett bra tag sen jag var där! Nu på kvällen var ann jan och ida på kören, så Anton och jag tog Melker med till hamnen så han fick leka av sig. Pratade med lilla pappa också. Vi har inte pratat på 1.5 vecka så idag gick munnarna på oss båda! Men det var trevliga 1 h 16 min :). Pratade om allt möjligt, julafton, sjukdomar, jobb familjemedlemmar. Han berättade lite tråkiga saker (som vanligt) så jag kände mig lite nedstämd. Ville bara krama om min extra mamma ann men vågade inte riktigt :). Vi har inte riktigt den relationen, vi pratar mest. Nahe hörrni! Inatt ska jag ta världens skönhets sömn! Börjar inte förrän 11 imorrn, hihi. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0