Dan före dagen D

Blev lite fel med bilderna i förra inlägget, vet inte vad som hände men det får ni ta. Åh jag har haft en sån mysig kväll! Eller eftermiddag också. Vi hälsade ju på Rolle och det är så mysigt! Han är ju sådär gammal och smart och go! Sen körde vi en snabbis till skäppe för det var översvämning mer eller mindre, rätt sjukt. Sen fick vi minsann skynda hem för det var ju Milan-Bologna på tv! Jag skippade faktiskt matchen och bakade pepparkakor istället, vilket gick bra med mycket gott resultat! Jag bestämde mig också för att skriva ner alla julklappsrim till alla julklapparna på det där fina pappret jag köpt med guld och silver penna. Det tog lång tid, och ja jag vet att jag är så oförlåtligt överentusiastisk när det gäller presenter. Men jag tycker så mycket om när andra blir glada! Och... Ja, varför inte gå all in liksom? Men men nog om det, får ju inte avslöja för mycket! Imorrn blir det ju bara 3 timmars jobb på morgonen, sen smäller det för lilla hjärtat på sjukhuset. Han ska ju opereras. Det kommer gå bra, det vet jag. Men han är nog mer nervös än vad han säger... Tror vi. Det värsta är att han inte får äta, han ska ju sövas. Han får inte äta någonting, och ska opereras halv två! Usch! Trött Mia som börjar kl 7 imorrn. Återkommer! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0