Irriterad

Blir så himla trött! Och irriterad framför allt! Jag har alltid haft så bra immunförsvar.. Varför har det mönstret bara brutits helt plötsligt!? För bara nån månad sen hade jag halsfluss, nu är jag förkyld med världens alla åkommor. Jag jobbar ju i och för sig på dagis och så men ändå, jag har verkligen stått emot de mesta, jag blir så ledsen. Tur i och för sig att jag blev sjuk nu och inte i veckan. Dels hade jag förlorat mycket pengar och så hade jag säkert inte fått alla dom där timmarna nästa vecka. Bara jag blir frisk till måndag!!! Vill så gärna fortsätta jobba där! Annars hade jag/vi tänkt baka pepparkakor idag, gjorde till och med en egen deg :) men vi får s hur det blir med det. Hela morgonen har vi kollat på Sunes jul, och nu startar anton en film. Känns verkligen som en sketen söndag som pappa brukar säga. Ses senare idag :) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0