Upptagen hela dagen dag

Åhåj åhåj! Sicken skön och jäkligt produktiv dag!!! Sånt känns alltid så extra gött, ni vet när man får sova till halv 10, äta go frukost och läsa tidningen i lugn takt och man bara sakta men säkert planerar sin dag i huvudet. En sån dag har jag haft. Jag hade ju bestämt mig för att hjälpa min underbara svärmor att städa badrummet där nere. Men först ville Ida och Nils ha hjälp med fotografering, och det tackar jag ju ALDRIG nej till! Det tog ungefär en timme med mycket vackra och kärleksfulla resultat. Jag är grym! Sen kom dagens projekt upp på schemat.. Jag gillar på ett sätt att städa för det är så jäkla gött att se Vad man åstadkommit! Det tog ca 4 timmar... Men det blev förbannat rent och ordning o reda! Duschen var dagens verk! Tog så jäkla mycket energi och tid, fast jag blev ju lite avbruten av stackars Nils, som av naprapaten fått ett slags linement... Men han blev helt skållad på ryggen och var tvungen att ha duschen precis när jag dränkt den i rengöringsmedel. Så stackarns fick sitta i fosterställning i badkaret medan Ida tvättade honom, usch! Men Ann blev såklart jätteglad över städningen. Pustade ut efter detta. Sedan satte bagerskan inom mig fart! Så Anton och jag gjorde ihop lussebullar, (mitt i jäsningen klippte jag honom), sedan gjorde jag för första gången någonsin knäck, och dom blev så jävla bra!!! Så kände att jag kan lägga mig stolt. Fast imorrn på morgonen ska jag och älskling ge oss på något så svårt så jag fattar inte att vi ska göra det; polkagrisar! God natt, behöver all sömn vi kan få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0