Körskolan

Sådär! Nu var första veckan på min intensivkurs avslutad! Min körskolelärare är ledig imorgon så då får jag vara hemma och plugga teori. Men det känns bra! Jag har klarat fas A redan och ska göra fas B i helgen, klara den alltså. Man måste klara varje fas tre gånger ju. Och ha 63/70 rätt!! Ganska mycket! Men det går bra ändå, mycket som fastnar faktiskt. Min lärare är riktigt bra! Han är väldigt saklig, snabb och väldigt rak. Väldigt rak! Men det är ju bra, då vet jag att han är ärlig både när det gäller positiva och negativa delar. Han har redan strukit 6 lektioner, vilket med känns kanonskönt! Inte så dyrt + att jag vet att jag är duktig då ju ;). Men i eftermiddag tar jag paus. Ska laga mat till familjen och så blir det ju säkert något bak också! ha det gött så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0