Fresh

Har hittar ett nytt intresse! Det kan jag verkligen behöva faktiskt! Tårtbakning! Efter Ellas Barbietårta har jag inte kunnat sluta tänka på det! Ni kan inte ana hur mycket coola grejer jag hittat när jag och iphonen haft kvalitetstid! Jag tror nästan jag ska gå en kurs, fast först ska jag beställa hem lite grejer och bara prova mig fram för att se om jag verkligen tycker det är så Kim som jag tror. Men, jag är ju en sån där pyssel typ som kan sitta en hel dag med något estetiskt projekt... Åh, önskar jag gick i skolan fortfarande så man hade tid med allt sånt! Måla och dikta, fotografera! Allt. Nu är man tråk vuxen, fast det har ju sina fördelar.. Men ändå! Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0