Min bak(ning)

Jag är så jäkla grym! :D första rosen kanske inte var så kanon men det blev bättre och bättre ju fler jag gjorde. När man tillslut fattade vilket blad som skulle vara litet, smalt, stort eller tjockt så blev dom riktigt snygga :). Måste bara lära mig att göra riktigt snygga blommor i sugarpaste! Men då måste jag beställa pulverfärg och penslar. Ska prova någon dag att göra sugarpaste själv, hittade en helt fantastisk blogg med ALLT man behöver veta!!! Blev helt tagen av hennes tårtor och recept på precis allting! Allt som hör hennes tårtor till, vaniljkräm, hemmagjord till tårtor, och sugarpaste man kan ha på. Och grädde man kan spexa till och utbyte mot grädde, typ smörkräm och så. Shit jag kan inte tänka! Skavlan är på tv och min blick drar sig dit hela tiden! Åh!! Detta skulle ju bli ett inlägg om mitt nya intresse! Jaja, kolla på mitt mästerverk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0