Trist!

Som sagt är jag ju tillbaka nu. På hemmaplan så att säga. Fick inte jobb i måndags men nu är jag bokad ända tills nästa tisdag. Och det är ju skönt. Dock fick jag lite tråkiga besked idag som jag inte kan skriva här. Men det är bara att vite ihop i guess! Keep om going! Anton jobbar med på riktigt bra!!! Är så roligt att han hittat det han vill göra! Är stolt och oerhört glad för hans skull, för vår skull! så i helgen ska vl hitta på lite roligheter, längtar tills dess, hoppas bara Anton håller sig frisk, dagisbakterier är verkligen inga schyssta typer! Vi ligger här och värmer oss på värmefilten, tittar på 500 fantastiska mål och nu somnar anton, jag med tror jag. Är riktigt trött! Vi hörs imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0